EnginMelikeTrkeri Kızlar hic bi şekilde balik yiyemiyorum benim gibi olanlarınız var mi aramızda ya siz neler yapıyorsunuz
Lonelinesss EnginMelikeTrkeri ton balığı var ya dardanel ton ben onlardan yiyorum hamside güzel değil mi yemeniz lazım sevmiyorum mecbur yiyorum eşim kızıyor vitaminsizsin sen diyor yiceksin bebeğini düşün diyor yiyorum
Orucu12 EnginMelikeTrkeri canım bende oyleyim krilom omega 3 hap verdi dr yiyemedigim icin balık hapı ama koku falan yok bir danış istersen hergün 1 tane iciyorum . Birde somon balıgı deneyebilirsin kokusuz oluyor et gibi 2 ayda 1 mecbur az biside ondan yiyorum ben
EmelGl EnginMelikeTrkeri bende sevmem balığı bu yüzden doktorum vitaminlerimi balık yağlı olanlardan veriyor hep... geçen gittiğimde yağını haplardan alırsın ama proteinini alamazsın haftada 1 ızgara yada buğulama ye mutlaka dedi ... yiyemedim yine ☹
Nplda Ton ba Lonelinesss ton balığının içinde ki civa bebiş için çok zararlı canım onu fazla tüketme 🌸
BurcuUur Lonelinesss civa var canım onların içinde yeme bence taze taze tüketmeye çalış gerçi ben hiç yemiyorum ama ceviz de de omega var yerini tutabileceklere bak ama ton balığını önermiyorlar
Esen Lonelinesss onlar hamilelikte zararlı..Bizim akrabalar hep balıkçı onlar diyo eşim.bana çocuk düşünürken bile yedirtmiyodu. Hatta bi.prof. hoca bana şuan somon da yeme dedi. Levrek.cuprada antibiyotikli diye. Yüzen balık ye desi istavrit çinekop lufer vs. Gibi
Nplda Lonelinesss ne demek canım🙏🏻 Civanın fazlası Bebeğin zihinsel gelişimi açısından çok zararlı içinde civa bulunan şeyleri bi araştır onları çok tüketme 😊🙏🏻
Gazel Ben de balık yiyemiyorum çok tiksiniyorum 22 haftalığım bende hiç yiyemeden balık hapı kullanıyorum Bugun deniycem yemeyi pişirmesi ayrı bir işkence zaten gebeliktemi tiksinitinz sizde
Aysenurtsr 18 haftaligim 1 kez balik yiyebildim. Bu hafta balik yagi hapina baslatti doktorum. Zaten yiyemeyen bir insandim, iyce tiksindim baliktan. Hergun bir avuc ceviz ve badem de tuketiyorum, ayrica hergun et de yiyorum ben.
Nebiyeee Balıkmi😰 ismini duyunca bile midem bulanıyo asla yiyemiyorum 21haftalik olduk sadece 1 kere yedim o da iskenceydi balik yagi kullaniyorum yapacak bisey yok malesef..
EnginMelikeTrkeri Nebiyeee canim balık yagini hic kullanmadim tadı nasıl acaba onun bide kilo yaptı mi sizde
NaimeYilmaz EnginMelikeTrkeri bende yemıorm Tsh dengede tutmak ıcın balık cok ıyıymıs balıkcıya guvenemıorm evde de pısırınce kokusundan yıyemıorm 🤦🏼♀️
8278 Bende asla yemem? 20 den sonra omega sartmis bebek icin . Bebegin artik beyni ve zekasi gelismeye basliyomus.hapini iciyom bende 1 kere. Napiyim. Aslinda kuruyrmis cevuz filan yemek lazimda aklima gelmiyo biri onume koyarsa iste. Etcilim ben etcil🤣🤣
Pinaryyim Kızlar somon gerçekten kokmuyor ve cok saglıklı deneyin derim haftada bir mutlaka yemeye çalışıyorum bazen bnmde midem almıyo ama mecburen yiyorum
SevgiSungur Bende balık yiyemiyorum balık hapı verdi doktorum içiyorum somonu denedim daha iyi geldi rahatsız etmiyor arada bir somon yiyebilirim en azından ama balık hapıma devam edeceğim tabi
EnginMelikeTrkeri SevgiSungur balık hapı iyi geliyor mu canim sana bide kilo yaptı mi hep merak etmişizdir bunu