RabiaOkan Elbette kişiye göre değişir.Otomobili olan olmayan,bagajı büyük olan küçük olan,asansörü olan olmayan,tek başına araba kullanan kullanmayan vs vs gibi faktörler bu tercihlerde göz önüne alınacak noktalar..
Bebeğim 16.5 aylık.Travel sistem kullanıyorum.Tercih ettiğiniz model baston travel değil ama en hafif travellardan.Bagaj problemimiz yok,evimiz asansörlü,arabayı kapatıp kaldırma sorunlarım yok,tek başıma araba kullanmıyorum.Bu yüzden biz zorlanmadık.Kapatıp muhafaza ettiğimiz zamanlarda da tek başıma taşıyıp açıp kapayabildim.Ben baston tipi arabaları ilk aylarda sevmiyorum. 1,5-2 yaş döneminden sonra daha uygun geliyor.Ayrıca puseti arabada güvenli yolculuk sağlıyor,bebek uyuduğunda uykusu dağılmadan alıp bebek arabasına bağlayarak devam edebiliyorsunuz.Diğer türlü bebek her defasında uyanıyor.Bunlar benim fikir ve deneyimlerim.