Canım anneler herkese merhaba.
20 hafta 2 günlük bir gebeyim. Benim için biraz daha erken olmasına rağmen ufaktan ufaktan büyükbaş( bebek arabası gibi!) araştırmalarına başladım. Kafam inanılmaz şekilde karıştı. Yorumlardan, mağazalardan, internetten baktım ama ne yapmam gerektiğine karar veremedim. Herkes “Travel sistem pişmanlıktır.” demiş ama bu kişiye göre değişir mi ki? Ben önce kabin boylara (bu ultra hafif, pusetsiz, pratik olanlar) baktım lakin evet çabuk açılıp kapanıyor ama bu arabalara puset takılmıyor. Takılanlar da ya üstüne oturuyor alttaki çıkmadan!!! Ya da içinde puset yok ekstra puset satın almanız lazım. Pusetsiz direkt yatıranlar da varmış ama yenidoğan için nasıl olur bilemedim. Sanki travel sistemler daha iyi gibi geldi bana. Sebebi de bizim hem kullandığımız aracımız kocaman hem de apartmanımız büyük asansörlü. Nerede açıp kapatacağım ki diyorum? Çünkü bütün komşularım kapatmadan kendi kapısının önünde tutuyor bebek arabasını. Taşıma olayına gelirsek bir insan bebek arabasını elinde neden taşısın ki? Zaten bebekli kadın durup da bebek arabasını taşımaz dedim büyüklüğünü de göz ardı ettim.
Ya da kendimi kandırıyorum. Lütfen sizler tercihlerinizi NEDEN ve HANGİ MODELLERDEN yana kullandınız?
Benim aklımda şu an N11 ve Hepsiburada’da indirimde olan OYKO TRAVEL SİSTEM bebek arabası var ama sadece aklımda. Mantıklı bir alışveriş olsun uzun süre kullanayım istiyorum. Hadi kızlar yardımlaşalım.