Dilekerdmr Merhaba anneler benim ikinci hamileliğim 13.hafta geçen haftada gittik öğrendik 🥰 sizler ne zaman öğrendiniz yanılma oldu mu ?
Busimss Dilekerdmr 15+3 te öğrendik oğluşumuzu pazartesi randevumuz bakalım yanılma olacağını çok düşünmüyorum ☺️💙
Dilekerdmr Balgebe ya bazı doktorlar çok iyi yada usg cihazları iyi bilemedim 🤷🏼♀️ yada bebeğin durumu ile alakalı genelde erkek değişmiyor ama değişende varmış onu gördüm yorumlardan 🙈
Bebisim12345 mihraduru neye gore kiz demisti cikinti falan gormemismiydi doktorunuz bende gittim 13.haftamda cıkınti yok kiza benziyo dedi ama bilemedim degisiklik olurmuuu
Dilekerdmr mihraduru banada yanılma olmaz bu haftada dedi seninki tam organı oluşmamıştır belki ondan yanıldı yada dediğim gibi kullandığı cihaz çok iyi olmayabilir canım ☺️
Dilekerdmr Hayalperesttt banada kesin dedi ama başka doktora gitmedim ben aynı haftalar yakınmışız öğrenirken 😂 değişmez herhalde bilemedim 🤷🏼♀️ Kesin dedi
Dilekerdmr elif00000 benim söyledi canım 13 te sordun mu peki ? Görememiş olabilir yan duruyor olabilir 🙊
Mryslny Busimss sağlıcakla bizden bugun tam 14 haftalık 🤰. Yüzde 75 erkek de bacak arasında çıkıntı da var dedim. 2 hafta snra net söylerm dedi. Sizce değişirmi
713 Nuremine 16.haftada kız neye gore demisti hatirliyomusunuz.bacak arasini mi boş Gordu pozisyondan mi dedi.saglikla kucagimiza almak nasip olsun😊
Nur444 Bebisim12345 evet değişiklik oluyor bendeki olduğu gibi, çıkıntı yok kız dedi 16 haftada erkek dedi kesin
Medas Nuremine bana da aynısını söyledi 16da. Ben de emin olmak için ayrıntılıyı bekliyorum su an 19 haftalik