Berfin_kycn benim iki yumurtamda sağ tarafta oluşmuştu, gebe kaldığımı hissettiğim an bile sağ tarafımda batma vardı, yüzük sallamada da erkek olarak sallandı yüzük, çin takvimi de erkek diyordu ama prensesim gelecek. yani hiçbiri doğru çıkmadı, iki ayrı doktora gittim ikisi de kız dedi. ♥️♥️ bence Allâhım içimi bildiği için bana kız bebek verdi, her zaman kızım olsun isterdim bekarken bile hatta çocukken bile. kız bebeklerine ayrı bi duam ve enerjim vardı her zaman 💗🌸🌺🌸🌺🤗