Kızlar hastanede NST’de 90’lara çıkan 15-20 dk’da bir sancılarım çıktı 38+6 haftalığım. açılmama baktılar 2 parmak dediler yumuşamam zaten 3 gündür var, doktor alttan muayene de açılman var doğum başlamış ama dersen ki ben eve gideyim orda daha rahat geçer zamanım dersen imza atman gerekiyor gitmek için dedi, ben de gideyim bari dedim, duş fon alırım zaman daha kolay geçer dedim, ilk doğumum uzun sürebilir açılma dedi hemşire ablalarda, şimdi evdeyim sancılarım var ara ara ama daha 5-10 dk araya inmedi,,, ayyy heyecanlandım doğurmama az kaldı valla 🥰🥰