30 +6 haftalığım bugün Birden çatım ağrıdı kasıklarıma ağrı girdi böyle hafif hafif oluyor sanki
belimede vurmuştu o geçti ama Of normal mi acep daha dün nst ye girdim sancı yok aşktan bakıldı açılma yok enfeksiyona bakıldı yok ama ağrım oluyor karnım arada sertleşiyor değişik