Faray _enise_ şirketinizin insan kaynaklarıyla iletişime geçilsin. Ya hergün bir saat ya haftada bir gün yada toplu kullanım yapılabiliyor.
Esnakdnz Egeliiii ya evet öylede yinede bi şansımı denicem 🤦🏻♀️ Doğumdan sonra patronumçok izin vermiyor çünkü 😏😏
Eliferem @Esnakdnz doktorunuzla konusup adet tarihini 1 hafta ileri atın sonucta doktor veriyor raporu,en azından 1 hafta daha fazla calisirsiniz :) ama 37 gorundugunde zorunlu cikarsiniz diye dusunuyorum .
Esnakdnz Eliferem yani bakalım bişeler denicem çünkü erken bırakıp işe başlamak istemiyorum biraz kokusunuda doyayım seveyim işe başlayınca zaten hep eksik olacak bişeler😢