MineKadir canım ben anestezi ile çekildim bende öyle tavsiye ederim. Benimkide 4 'ten sonra çekildi doktor aç gel dedi. Yani sabahtan o vakite kadar açtım. Yanında ped bir tane iç çamaşırı bulundur, hafif kanama olur, adet sancısı çekebilirsin biraz. Ama zor bir işlem değil. Şimdiden geçmiş olsun.