Saryamom Kızlar nesquik in toz hali çok şekerli sağlıklı bi kilo alımı almaz olsa bile laktozsuz ve şekersiz 200ml süt halinde marketlerde satılıyor bence onlardan için
Bestem busraunlu hiç stres yapma canm önemli olan sağlıklı olması ki kilosu da abartılacak kadar az değil bence daha zaman var alır hem