busraunlu benim de öyle kan akışın normal protein ağırlıklı beslen dedi bütün hafta et yedim mercimek falan yedim her sabah zaten yumurta yiyorum sonuç kilo almamış 😂 olmayınca olmuyor minyon olucaktır bazı çocuklar sonradan gelişir dedi yine de sıkı takipteyiz bebeğe kilo aldırıcam diye sürekli bol kalorili ve şekerli şeyler de yemeni tavsiye etmem önemli olan sağlık varsın kilosu az olsun doğunca alır☺️ 38+4