Gnt38 biraz zorlanırsın cunku ilk anda hemsireler sürekli bakmaya geliyorlar kanamaya ayrıca kilot seklinde oldugu için dikişlerini rahatsız edebilir gerci ben hastaneden cıkınca kanamam az oldugu için buyuk beden kılot kullanıp normal ped kullanmıstım belki hastaneden sonra işine yarayabilir ama hastanede sana hemsireler bez takıyor ve onuda kapatmıyolar altında serili kalyo saat bası kanamaya bakmaya geliolar çünkü