Semam 17+1 haftamizdayiz ama sadece 1 kilo aldim 🤭 göbekte yok bazen çıksada hamile oldugumu anlasam diyorum 😂
Yaman Syd34 ben onu bilmiyordum cnm burda duydum ben onu 13 şubatta kesinleşecek bakalım eğer doğruysa bnde inancam buna🙂
Syd34 Kızlar cinsiyeti belli olanlar ikili testteki beta hcg değeri ve cinsiyetin ne oldunu yazabilir mi bakalım bu teori ne kadar doğru🤗
Sernaa Benimde 14+2 karnım bayağı belli oluyor çokta kilo almadım aslında 3 kilo aldım şimdiye kadar 🤷🏻♀️ ☺️
Gulinal Gzemarss hahaha benimde aynı 17+0 bugün itibariyle 4.5 kilo aldım ve baya büyük bir karnım var 🙈🙈 erkek geliyor sizin cinsiyet belli mi 🥰🥰🥰
Senamm Mervemia6 14+4 haftalığız cinsiyet olarak %95 kız %5 erkek dedi 21 Şubatta tekrar gitmiş olacağım. Bu sene kız yılı diyorlar. Rabbim herkesin gönlünü göre versin.
Mervemia6 Sengul00 yaa artık sabırsızlıktan ölcem gibi 😂😂 haftaya kontrolüm var 16 oluyoruz bi ihtimal bekli öğrenirim
Mervemia6 Senamm %95 kızsa o değişmez bence 😂amin allah hepimizin gönlümüze göre versin . Bizde 15 haftalığız Pazartesi 16 olacağız umarım bir şey der çünkü çok merak ediyorum tahminde de bulunmadı bana hiç 😏