dilos normal canım çünkü hormonlardan dolayı mide kapakçığımız daha gevşek oluyormuş ben neler çektim o ağrılardan 39.haftaya girdim hala bazen ağrıyor hemde akşamdan sabaha kadar 😬 süt içiyorum genelde ben asitli şeyler içmemeye yememeye çalışıyorum kola kahve böyle şeylerden uzak dur cips veya baharattan da uzak dur patates kızartması domates bunlarda sıkıntı yapıyor ben ilk zamanlar sadece helva ve siyah zeytin yiyebiliyordum herşeye midem ağrıyordu veya bulanıyordu Doktor gaviscon diye bir şurup var onu yazdı ama fayda etmedi hemşire de en güzeli süt içmen demişti hep süt içtim ama günlük süt aldım Atatürk orman çiftliği sütü normal karton kutular çok fazla katkılı uzun ömürlü olsun diye malum günlük sütü 2 gün içinde içmen lazım yoksa bozuluyor