Gmzsertkaya Yaşadığınız bölgeye değişebilir canım. Ben Çanakkalede yaşıyorum ve bütün çevremiz hemen hemen hepsi devlette doğum yapıyor. Bende devlete gidiyorum özel kliniğede gidiyoruz ama doğumumu devlet hastanesinde yapicam. Hijyen olarak v.s özel gibi çünkü hastaneler hep yeni yapıldı. Hatta özel klinikteki doktorlar bile devlet hastanelerinde doğum yapıyor aynı şey oluyor. Doktorlar yada doğum yapanlardan her hangi kötü bir yorum duymadım. O yüzden yaşadığınız yere göre değişir canım. Istanbul'a yaşıyordum evlenmeden önce eğer hala istanbulda yaşamaya devam edip orada gebe olsaydım devlete gitmezdim bunun gibi 🤗