Gmzsertkaya ya şimdi şöyle bişey var bi insan ebe olurken ya da dogum doktoru olurken bunun sorumluluğunda olarak olmalı bnce çnkü bu normal bi doktorluk gibi değil ona giden kişiler hamile kişiler yada problemli kişiler zaten herşeyden tedirgin oluyoruz can taşıyoruz sonucta o yüzden ebe ve dogum doktoru cok önemli bu sorumluluğu kaldıramayacak kimse bu mesleğe yönelmemeli bence. Onlar mesleğini artık sevmiyor yada bunaldı diye bunun bedelini gebeler ödemek zorunda değil demi. Üstelik durumu olmayan devlete gitmek zorunda olan insanlar var cidden karşılaşılan tepkiler üzücü