Arkadaşlar bu konuyla ilgili biraz abartı şekilde dr a danıştım. 4 tane bizzat yüzyüze görüştüğüm kadın doğum dr una danıştım. 7 tane de instagramdan ünlü tv programlarına çıkan kadın doğum özellikle gebe tabiki yapan dr lara danıştım ve hepsinden tek bir cevap aldım. KESNLİKLE MECBUR DEĞİLSİNİZ, TAMAMEN SİZE KALMIŞ BİR TERCİH... bu arada sağlık ocaklarındaki aşı karmaymış difteri falan karışık olduğu için biraz ızdıraplıymış. Eczanede TETAVAX adında sadece tetanoz aşısı varmış onu da öneriyorlar az acılı ☺️ Peki ben mi ne yaptım? 19. Haftamda yüz felci geçirmeye başladım şu an 23+6 yım biraz yavaş olsada iyileşiyor inşallah lütfen dualarınızı eksik etmeyin🙏🏼 O yğzden erteledik aşıyı, bu ctesi kontrolüm var dr umla görüşüp tetavax ı yaptıracağım kısmetse.