Ebru_9691 eskiden kadınlar dağda bayırda doğum yapar, ilkel yollarla göbek bağını kesermis ama şuanda da ameliyathane mikrobu denen birşey var, kullanılan aletler malum herkese kullanılıyor vs vs. Devlette yenidoğan tetanozu kaynaklı ölümleri engellemek adına sağlık bakanlığı eliyle tetanoz aşısını zorunlu hale getirmiş "haklı olarak". Sağlık bakanlığı bu durumu çok önemsiyor ve sürekli aile hekimliğini sıkıştırıyor yani bu yüzdendir ki aile hekimliğinde sürekli aranıyorsunuz. Ancak ben yaptırmam derseniz çok basit imza veriyor ve sorumluluğu kabul ediyorsunuz.
Ben gönül rahatlığıyla yaptırdım, bebeklerime tüm aşılarını da yaptircam, asi karsiti değilim. Asi karşıtlığı yüzünden kızamık denen illet ülkemize maalesef geri döndü. Bence bazı şeyleri riske etmemek gerek.