Hatice_ceylan canım madem öncesinde de ağda yapıyordun sana tavsiyem kesinlikle jilet felan kullanma. Kuaföre gidebiliyorsan git yada çekinmediğin birine ağda yaptır. hem seni daha uzun götürüyor hemde kaşınma olayı olmuyor. 30 haftalığız ve baştan beri mecbur utansam da ağdaya gidiyorum her gittiğimde de aynı kişiye yaptırınca o kadar utangaçlık olmuyor ☺️ Bence utangaçlığı bırakıp temizliğe bakmak daha mantıklı ❤️