Hatice_ceylan bende 31+1 im, hala kendim alıyorum ama ben öncesinde lazere gıttıgım için benım cok az çıkıyor, jilet vurmuyorum, rahat bi şekilde oturup karsıma ayna alıyorum ağdayla halledıyorum suana kadar zorlanmadım ama ileride ne olur bilemem🤷🏻♀️ Hiç olmadı giderim kuaföre ne yapalım 🤦🏻♀️