Ben de hamilelikten önce hep ağda yaptırıyordum. Hamile kalınca hem canım çok acımaya başladı hem de erken doğum riski olduğu için bırakmak zorunda kaldım. Doktorum lazere gidebileceğimi söyledi araştırdım gerçekten de yanlış bilinen bir bilgi hamileyken lazer epilasyon yapılıyormuş. Hiçbir zararı yokmuş. Ben ben hafta başlıyorum. Doktorunuza sorun bana uzun uzun anlattı neden zararlı olmadığını. Ve kremi asla önermiyor. Kimyasal olduğu için. Ya jilet yada lazer diyor.