Slm hamisler.. 22 haftalığım şimdiye kadar ağda da bir problem yaşamamıştım ama son zamanlarda herkes zararlı neden yaptırdın bida asla yaptırma diyor erken doğum riski de olabilir dediler bense jilet krem taraftarı asla değilim zaten inceltene ve seyreklestirene kadar çok uğraştım umarım gerek kalmaz böyle şeylere sizin de fikrinizi almak isterim yardımcı olur musunuz?