fatma1993 Şunu söyleyeyim, tıp fakültesine ablamın ekibindeki doktora gidiyorum, onun verdiği güvenle. Çok da iyi doktordur der, ablamla da yakınlar. Ama adam bakıyor, şikayet var mı, yok. Tamam güle güle durumu 😬
ne beklediğimi ben de bilmiyorum ama bi selam bile yok 🤷🏽♀️