Bacılarım o ayrım devlet özel diye değişmiyo
Çok afedersiniz ama doktorun öküz olanı var öküz olmayanı var
Ben devlete gidiyorum taa en başından beridir.7 aydır o kadar memnunumki ilgi.alaka süper ultrasonda ayrıntılı inceleniyo her seferinde banada gösteriyo sürekli kontrol ediyo ve müthiş bi doktor erkek olduğu için tedirgün olsamda ilklerde ilgi alaka süper ve çok memnunum😊