Kiloyu takmayın tabii ama sağlık için önemli, normal doğumiçin önemli.. lohusa zamanı daha da kilo alınıyormuş. Eşiniz sizi her halinizle beğende de yeri gelir bir laf der ağrınıza gider. Ya da çevreden gelen tepki psikolojinizi bozabilir. Nefsinizi doyurun bi dilim yeyip nefsinizi köreltin bol bol su için ve gerçekten internetten okuyun burda bu şekilde içinizi rahatlatıyorsunuz ama alınan kilolar gerçekten hayatınızı etkiler. Kardeşimden biliyorum doğumdan 2 yıl geçti hala kilolarını veremedi.. sakın yanlış anlamayon sizleri de kendim gibi gördüğüm için yazıyorum. Ben de 39.haftamdayım 12 kilo aldım. Bebek 3.5 kg. Hala eski pantalonlarımı giyebiliyorum. En büyük motivasyonunuz doğumdan önceki kıyafetleriniz olsun. Tekrar affınıza sığınıyorum yazmak istedim sadece hepiniz çok değerlisiniz can taşıyorsunuz ama kendimizi de pas geçmeyelim 🙏🏻♥️