sonsuzadek Fatma9494 devlet hastanesi ücretsiz yapıyor canım. normelde ilk gebeliğimde doğumdan sonra vurmuşlardı. bu 2. gebeliğimde kanamm olunca 26 da vurdular devlette ücretsiz canım
Kevsergizem Fatma9494 özelde yaptırdım ben bugün doktor mor reçete yazıyor onu da devlet hastanesi yazmıyor mecbur parayla alıyorsunuz ben 340 ₺ aldım iğne bilgin olsun
Sumeyye_g Fatma9494 özeldede yaptırsan sgk varsa ücret vermiyorsun ama sgk yoksa ücretli canım ücret alan özeller varmı bilmiyorum ama benim bildiğim duyduğum çoğu özel hastanede sgklılardan ücret almazlar
Asksjj-1552 sonsuzadek benimde kanamam olunca 13.haftamda vurgular üç gün önce hem gecesinde daha fazla kanamam olmuştu iki gün boyunca yoktu bir şey bugün yine oldu acaba normal mi canım ya sende bir daha oldu mu kanama
Kevsergizem Fatma9494 yani benim özel muayene olunca ücret fazla ama devletten doktorun varsa ücretsiz yapıyorlar
Nilayilhan Fatma9494 ben özelde yaptırmıştım ilk gebeliğimde 28. Haftada küçük bi miktardı yalan olmasın 30-40₺ arası formalite icabı yatış yaptırılıyor iğneden sonra çıkabiliyorsun hemen hastaneden ☺️
Merveeeemmm Fatma9494 ben kızımda oldum canım . Devlete gittim herhangi birşey ödemedim sadece yatışım yapıldı
Fatma9494 Asksjj-1552 yok cnm herhangi bir sorun olmadi şimdiye kadar önlem amacıyla yapılsın dedi doktorum
sonsuzadek Asksjj-1552 canım kan uyuşmazlığı iğnesinden sınra doktor ekstra progestan yazdı kanamam olmasın diye sonra onu kullandım 5 gğn kadar. ağır geldi o ilaç bana, doktor iğne tedavisine döndü haftada 1 kez iğne vuruyorum kanamam olmasın diye tedbir amaçlı
Asksjj-1552 Fatma9494 ben yarın yine bir hastaneye gideyim hiç olmazdı bu aralar neden oldu bilmiyorum oğlumda hiç böyle değildi ama bu hamileliğimde oluyor anlamadım bende normal diyorlar bebek iyi diyorlar ama neden kanamam oluyor bilmiyoruz
Poncikveannesi Benim 2.hamileliğim ilkinde yapılmadı bu sefer ise 6.haftada falan kanamam olmuştu o zaman acilde yaptılar 28.haftada kan uyuşmazlığı testi yaptırdım negatif çıktı çok şükür doktor bi daha yapılmasına gerek yok dedi yapılmadı daha da
Fatma9494 Poncikveannesi bna test falanda yapmadı ama direk uyuşmazlık iğnesi yapalım dedi kanamam falanda olmadi şükür