GamzeIleri Gebelimin başından beri benimde plesantam aşağıda ama doktorum hiç sizin doktorunuz gibi konusmadı kanama olabilir demiştik i 29. Haftama girdim çok şükür olmadı ki en kötü ihtimal toplamazsa sezaryen dedi doktorum ama yavaştan toplamaya başladı. Siz dikkat edin kendinize çok fazla yormayın.