minicikbirmucize Kızlar bebek bezleri indirime girince almak istiyorum kaç numara aldınız ne kadar almak gerekir sleepy natural almak istiyorum sizler hangi marka aldınız/alacaksınız fikir alışverisi yapalım soracak kimse yok çevremde
prensannesi_ minicikbirmucize 1 numara alacaksın cnm ben oglumda kullandım ama pek memnun kalmadım ama o büyüktü tabi bebeklerde sık sık değiştiriliyor
Beyzagezer minicikbirmucize almamanizi öneririm. Çünkü bezler bebekten bebeğe değişebiliyor pişik yapabilir. Ben de doğumdan önce sleppynin bezlerinden stok yapmıştım ama bebeğimde pişik oldu primaya geçtik piyasanın altında bi fiyata geri satmak mecburiyetinde kaldık. En iyisi denilerek alın derim
Crniknc minicikbirmucize bende bu bez konusuna çok takıldım instagramda mühendisin oğlu diye birisi var onu takip ediyorum o araştırıyor bezlerin içindeki maddeleri falan karar veremedim şuan aklımda benimde sleepy natural var ama stok yapmamak gerek içimize sinen bi bebek bezi alıp onu deneyip eğer pişik olmazsa stok yapılabilir bence
minicikbirmucize prensannesi_ Goon Premium Soft da güzelmiş bende alıp çok stok yapmak istemiyorum 1 tane alayım dursun doğduktan sonra deneyerek öğrenicem artık
minicikbirmucize Beyzagezer Goon Premium Soft mu alsam ınstagramda mühendisinoglu incelemiş güzel yorumlar yapmış ben stoklamayacağım 1 paket alırım indirime girince 1 beden alacağım sanırım bu bedenler de bebeğin kğ suna göre alınıyor sanırım 🙄
minicikbirmucize ipekworld şimdi baktım da mantıklı 1 ve 2 beden bez ıslak mendil ve örtü var içinde 50 tl uygun fiyatı denemek içinde güzel herşey var içinde teşekkürler 🙏🌸
minicikbirmucize Crniknc bende mühendisinoglunu takip ediyorun o da sleepy ve goon iyi olarak yorumlamış stok yapmaya gerek yok her bebek bir değil pişik yapar vs doğduktan sonra deneye deneye öğrenicez artık 👼🏻
ipekworld minicikbirmucize Rica ederim ne demek arkadasım kullandı onun tavsiyesiyle ve netteki yorumlarla onu aldım hem de ilk paket 2-5 kilo minik çok güzel bebekte minik oluyor tam iyi gelicek bence stok yapmadık eğer severse sleepyle devam ederiz
lazkizi61_ minicikbirmucize ben prima premium 1 no aldım 92 lisini indirime girmisti dogum yaptım onu bitirince molfix yeni dogan 2 no aldim kullanıyorum cok ta memnunum
Bsecill minicikbirmucize 1 numara alın ama çok fazla almayın denemeden stok yapmak mantıklı değil bebekte pişik vs olursa stokladıklarınızı kullanamazsınız
minicikbirmucize ipekworld en mantıklısı stok yapmamak bende sipariş vericem internetten bebeğim beğenirse devam ederiz 🌸
Naaagihannnn minicikbirmucize ben 50 adetli baby mee bezden aldim cunku kilosu vs degisebilio cok cabuk oyuzden sadece 1 paket aldim 3 6 kilo icin olanindan
minicikbirmucize Naaagihannnn baby me de güzelmiş birçok yorumda olumlu şeyler yazıyor alabilrim teşekkürler 🌸
Talentedmom minicikbirmucize Sleppy pek önermiyorlar yenidoğanda prima care ya da molfix en iyisi kilosuna göre bedeni var ona göre Alman lazım
minicikbirmucize Talentedmom katkı maddesi var diye duydum prima ve molfix de ne kadar doğru bilemedim
2cocukluhayatadogru Talentedmom bilakis prima içeriği en sıkıntılı bez hanımefendi, ben de ilk çocuğumu prima ile büyüttüm piyasanın en iyisi diye ama içerik incelemesinde sınıfta kalıyor 👎🏻 Şu an sleepy natural yenidoğan tavsiye ediliyor
hunilimom minicikbirmucize ben doğduğundan beri canbebe kullanıyorum çok memnunum prima ve molfix vermişti arkdaşım kullan diye fazla varmış elimde hemen pişik yaptı odur budur hiç değiştirmedim 1 numara al hiç öyle stok yapma belki pişik olur felan elinde kalmasın zaten hemen 2 nuamraya geçiyorsun
minicikbirmucize hunilimom yok stok yapmayacağım bir paket 1 numara alırım canbebe de alabilirim bebeğim doğuncada en uygununu buluruz 🌸
Zhrnz minicikbirmucize 1 numara buyuk geliyo ben onunda kucugunu almistim son donemde sleepy kulllandim 1.5 yasindaki kizima hep pisik yapti sonra molfixe gectim memnun kaldim ben bez stogu yapiyodum yeni dogan buyukse 1 kucukse 2 sonra 1 numara 2 numata ole ole biriktirmistim indirime girince
minicikbirmucize Zhrnz zayıf mı doğmuştu bebeğin 1 nunaranın altı prematüre diye geçiyor diye biliyorum bakalım bebişim doğsun en uygun bezi buluruz pişik olmadan umarım 🌸