35+2 deyim iki gün önce sancım başladı 2 cm acilmam var doktor 36 yi görelim diye ilaç verdi sancimi kesiyor , ilacı kaçırdığım an sancı geliyor akintilarim çoğaldı sanırım haftaya bebişim geliyor çünkü ilaci kesiyoruz haftaya normal de 8 marta kadar yolum vardı ama kızım ilk baştan beri çok aceleci 🤣