neva01 Hala mideme baski yapiyo gece uyuyamiyorum birde vajinamda kasinti krem fitil kullanıyorum 35 haftada bebegim 2.600du sizler de durum nedir 😊🤗🤗🤗
Medineygn neva01 35+2 olduk bizde bugün kontrolümüz vardı 2900 kilo olmuşuz birazcık tombik mi olucaz acaba 🤭
wita neva01 36 da 3200 dü sezeryan icin gün alan varmı ben bu cuma konusucam doktorumla cok agirlastim halsizlestim 😞
neva01 Smraozn12 dogdudunda 3 kilonun altinda olmaz ama 😊 buarada 34 haftamda 2.200 du 1 hafta süt ve nesguik yedim 1 haftada 400 gram almisdi ,35 .haftamda gittiğimde 2.600 dedi bakalim bu hafta nr olucak 😊
neva01 wita bende cok agirlasdim normal dogum olarak gözüküyor şu an çati muaynesi yapmadi ama catimin dar oldunu düşünüyorum
Smraozn12 neva01 cnm inş ya bnmde temennim o. Ama bnm kızım biraz kararsız kilo alırken ☺️Bi hfta 350gr alıyo Bi hfta bakıyorum 50gr bile almamış yani böle dengesiz olunca her hfta gittiğimde cok korkuyorum yıne almamış diye 😐
wita neva01 benimde normal gozukuyor daha cati muaynesi olmadkm ama normal ben istemuyorum icimde kötü bi his var ve etraftan cok baskı alıyorum normal diye ama ne biliyim o hissi tarif edemiyorum korkuuorum doktorumla konuscam bu hafta eger oda uygun gorurse tabi sezeryan istiycem 😔
Meralll59 neva01 horlama problemi devam ediyor.Yürüdükçe çatı ağrısı sıklaştı.arada bi iğne batması gibi kasıklarda yada kasık ortasına ağrı giriyor.sizdede var mı şu iğne batması?34.haftada 2700 Gr dı minnoşum, canım kızım❤️❤️
neva01 Meralll59 yurudukce vajinama batma oluyor canım onun dışında bir sanci vs yok vajinaya baski var sadece bu haftalarda bebeginin hareketleri nasil bu hafta benim biraz yavasladi
Tugba1tugba neva01 benimde kasintim başladı bu hafta daha kontrole gitmedim niye oluyormuş canım zararlı mı
neva01 Tugba1tugba doktor hamilelin son ayinda vajinal salgilar arttigi icin mantara sebebiyet veriyo dedi fitil ve krem verdi sirkeli suylada her tuvalette yikiyip iyice kuruluyorum insallha geçer 🙏
neva01 Smraozn12 canim 3 kilo ve üzeri kesin dogar son 2 haftada daha dolu dolu aliyolar kilolarini 😊 😊