HicranKzn Programda 19 temmuz görünüyor ama doktor temmuzun ilk haftası olur 10 gün önden gidiyor bebiş dedi 🙏🏼 Hayırlısı artık 3-5 fark etmez sağlıcakla alalım da kucağınıza 🤗🤗🤗🤗
MustafaBirsenglTari EmelGl Ben canim daha Hic Birsey almadim almayi da düsünüyorum Allahim nasip etsin insallah Ondan Sonra hersey alinir Hayirlisi ile
MustafaBirsenglTari Kbr Kbr Ben 24+1 im insallah bir bizim olacak Allahim nasip ederse hazirlik Hic yazmadim daha
Kbr MustafaBirsenglTari ben de yavas yavas basliyim diyorum erken dogum riskim var bugune kadar da dusuk riskim vardi hep
MustafaBirsenglTari Asli2663 Evet canim hareketleri hissediliyor artik Ben daha Hic bir hazirlik yapmadim Allahim nasip etdimi hersey alinir
OzlEmrah MustafaBirsenglTari Gazel çok teşekkür ederim 😍😘🙏 Hepimizin bebekleri sağlıkla gelir inşallah 🙏🙏
Mhk Sat’a göre 11 temmuz doktorun söylediği 5 temmuz bakalım bizimde . Kızım olacak inşallah kıyafet konusunda bende çok kararsızım ne kadar uzun kollu kısa kollu almam gerekiyor muallaktayım bide ikinci çocuğum 😀
Nzl24 MustafaBirsenglTari çok üzüldüm rabbim kızınızı sağlıkla sağ salim kucağınıza almayı nasip etdin inşallah kimseyide böyle bi acıyla sınamasın 🙏🙏🙏🙏
Gazel OzlEmrah ay maşllah çok bayılıyorum böyle ikiz hemde bir erkek bir kız durumuna Allah bağışlasın sağlıkla kucağınıza alın inşllah