Nurorhn valla hiç beklemiyordum bende. Saçıma falan da kullanmisligim var öncesinde. Dudağıma peeling de yaptım çok güzel kokuyordu. 1 kere sürdüm hamileyken hındistan cevizi yağını baya bekledim vücudum emmedi tamamen. Sonra üşüdüm mecburen giyindim. 2 saat sonra çok kötü oldu.Kıyafetim bile çok kötü kokmuş 2 kere yıkayınca çıktı kokusu. Sürerken çok güzel kokuyor ama sonrası felaket