Nurorhn Ben çeşitli kullanıyorum valla. 27. Haftadayım. Taa 10. Haftalarda falan başladım. Vücudumda hep çatlak olduğu için göbeğimde olacağı ihtimali cok yüksek. O yüzden sürekli nemlendiriyorum. Mustelanın kremini, bebek yağı, hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Bio oil aldım bir de alerji yaptı. İsilik gibi oldu karnım bıraktım onu.