A_C_04 Ben pregnacare kullanıyorum eşim de kullanıyor içinde 30 ar adet var daha önce bir kürtaj bir kimyasal bir dış gebelik yaşadım regenesisis max kullanmıştım bir ara bu sefer tekrar denemeye başladık farklı bir ilaç olsun diye bunu kullanıyorum em son gittiğim doktor önerdi bir de ben folbiol içiyordum doktora gitmeden ama arada bir ilk kutu bitmemişti onu da yine iki üç günde bir al depoların dolsun folbiolu bitir dedi eğer üç dört aydır folbiol kullanıyor olsan ikisini bir al demezdim ama zaten yeni başlamışsın fazla gelmez dedi esas içtiğim pregnacare