A_C_04 var kuzum, gynositol 9 aya yakın kullandım adet düzensizliğine birebir. Ya 1, ya 2 gün ya da aynı gün adet oluyordum. Biraz pahalı 120 tl gibi bir şey. Toz halinde bir şey bardağında eritip içiyorsun. Tedaviye ara verdiğim için bıraktım, yoksa doktorum gebe kalana kadar kullanacaksın dedi.