Kircicegi-34 Mlkdurna bide ben 3300-3200civari yeter diyorum kg su fazlasiyla nirmal dogumda zor haftada 250- 200gram aliyolar
Kircicegi-34 Mlkdurna 33 te bizimde 2190 gramdi 3020 olmus 3 haftada masallah ya emin ol gecmistir 2500 u canim.bende 2700 dur diyordum
corekotuveannesi Bkm2398 ben de 36+4 um sanki kafasını iyice doğum.kanalina yerleştirdi gibi hissediyorum. Bir de bu gun beni kim görse karnın bayağı aşağı inmiş dedi
Tlysfk Mlkdurna hatta bgn doktora gittim Karnın in iş dedi ama hemen bu hafta doğum beklemiyorum haftaya olur senin dedi😂🙈
Tlysfk Kircicegi-34 aynen onu da istemiyorum bir hafta olmaz dedi haftaya gelebilir artık benim ki yeter😂
Kircicegi-34 Tlysfk ev işi yap diyo doktorda sabah beri oturmadim ay ev işi fe bitmiyo yaw az cikayim yuruyuse dedim hala bu saat oldu cikamamdim
Tlysfk Kircicegi-34 bende bugün ablamla cam perde giriştik halıları da yıkatmıştım sildik süpürdük serdik ama şu anlık bir şey yok😂😂🙈
Cananyilmaz9393 Bende 36+4 deyim hafif pembemsi bi akıntı geldi bugün minnoş kızım 4 haftadır kanaldaydı beklemedeyiz dedi doktorum. 32. Haftada kanala girdiği için 1 aydır evde yatıyordum çok şükür bugünlere gelebildik.
Cananyilmaz9393 Bende 36+4 deyim hafif pembemsi bi akıntı geldi bugün minnoş kızım 4 haftadır kanaldaydı beklemedeyiz dedi doktorum. 32. Haftada kanala girdiği için 1 aydır evde yatıyordum çok şükür bugünlere gelebildik.
Mlkdurna Cananyilmaz9393 bebek kanala girince dogumu bekletmek için önlem mi aldınız? Bebek kanala girince en fazla ne kadar bekler sizce.