Kızlar herkese mrb. 35 haftalıgım ve bugün saglık ocagındaki hemsire eliyle kasıklarıma bastırdı ve bebek kanala girmiş dedi 2 haftaya kadar heran gelebilir dedi. Sizce kanala giren bebek o kadar beklermi çok korkuyorum erken dogacak diye tabi bi yandan sevindim kanala girmesine.