GulcanYvz olabilir canım eger özel hastane düşünüyosan daha iyi . İnsallah tez zaman da duyarsın . 😊Burda bazı devlet hastaneleri okadar ilgisiz ki devlet hastanesinde de kaydım olsun nolur nolmaz diye kayıt açtırayım dedim bi türlü randevu alamadım ya .