Neslimmmm 5+0 ken dün doktora gittim fakat değerim 700 lerde çıktı ve kese görünmedi bu değerde gözükmez dedi doktor geç yumurtlama olabilirmiş pazartesi tekrar kan vericem inşallah bi sorun yoktur böyle bir durum yaşayan oldu mu 😔
MetehaninAnnesi Neslimmmm bende aynı şekilde değerin 600 çıktı görünmedi dedi 1 ay sonra tekrar gidicem 3 haftalık olduğunu söylemişti doktorum.son adet tarihinim benimde 16 şubat
Dygkh Mihribann benimde 7 subat bende carsamba gordum kese önumuzdeki hafta kalp atislari icin gidecez insallah hayrli haberller döneriz 🤗🤗
Aslannnn Yasev bende ilk öğrendiğimde 59.70 di 3 gun gecti bugun gittik keseyi goremedik baya moralim bozuldu 😔
Yunusm123 Yasev 1500 ile 2000 arasında olduğunda görünüyor kese en erken cnm ins tez zamanda hayırlısı ile görürüz
Tgbabsra Yasev canım walla geç dölenmede geç görürsün acele etme degerlerinde iyi 2 haftaya kadar görürsün bence 5 haftaga kadar göremeyenler oluyor
Pcoslubiranne Yasev 1 hafta daha bekle bence belli ki geç dollenme olmus.normalde 5 haftalikken görünüyor ama geç dollenmeden dolayi degerin dusuk.Hayirli olsun rabbim.saglikla ilerlemeyi nasip etsin insallah.
Yunusm123 Aslannnn sıkma canını kuzu demek ki daha erken. 5. Haftadan sonra görülüyor kese o da 2000 ve üstü değere denk geliyor betada
Yunusm123 Aslannnn iki günde bi iki katına çıktı desek senin değerin daha 300 ila 400 arasında gibi bi aralıkta olabilir cnm yani bi hafta falan geçmesi lazım en az 💕 belki daha da fazlası tahminen dedim belki daha fazla artmıştır ama her türlü daha binlere ulaşmamıştır
Aslannnn Yunusm123 insallah dedigin gibidir canim bekleyelim bakalimm yapacak bisey yok . Burda hep okuyoruz deger düştü falan deniyor ondan korkuyorum . Ama degerim normal düzeyde cikti öyle bir ihtimal olsa doktor söylerdi demi