Tecrübelerime dayanarak soylim arkadaşlar şayet keseyi görmek icin doktora gittiğinizde keseyi göremedik yok icinde bebegi göremedik vs derlerse sakin moralinizi bozmayın 6veya 7 haftalık olana kadar bekleyin bni çok korkuttular dış gebesin diye çok şükür bn simdi 16 +5 günlük hamileyim