Leman0134 Merhaba anneler hamilelikte kaç kilo aldınız ve doğumdan kaç gün sonra kaç kilo verdiniz ? Normal doğum mu sezeryan mi yazarsanız sevinirim
1dem Leman0134 15 kilo aldım canım. Normal doğum yaptım ve kilo hemen gitti eskiye döndüm 57 oldum. Normal de de hiç kilo almam. Şimdi de 29 haftalığım 7 kilo aldım ama baksan hamile demezsin. Karnımda küçük
hunilimom Leman0134 22 kilo aldım 14 kilosu doğumda gitti kalan kiloları 2 ayda verdim normal doğum yaptım
Yildizim Leman0134 9 kilo almıştım doğumdan sonra hemen gitti kilolar ama lohusalık döneminde yedirdiler tatlıları 5 kilo aldım. Sonra onları vermek için uğraştım. Bence en tehlikeli dönem doğum sonrası emziriyorsun diye tıkıyorlar her şeyi 🤷♀️
Minnakmom Ben 14 kilo almıştım 11 kilo civarını ilk hafta verdim. Sezeryan oldum. Allah sağlıkla kavuştursun 💕🤲🏻🧿
Gulkkl Ben de çok merak ediyorum ya. Ve çok fazla takıyorum 😥 ben doğuma kadar 25-30 civarı kilo alacağım sanırım.. yani gidişat öyle ve 60 kilo ile hamile kalmışken 🤦🏻♀️ Kilo ve ödem çok fazla var.. ve inanın o kadar fazla yemiyorum hamile kalmadan önceki halimin biraz fazlası sadece bu kiloları nasıl alıyorum bilemiyorum 🙄 ay ne olur bir akıl verin 🤭
Nese_krc Gulkkl az önce bi tane gebem geldi, hamurişi ekmek ws yemediği halde meyveyi cok tükettiği icin 1 ayda 6 kilo almış ve diyet başlanmış, meyveyi cok yiyorsanız meyve şekeri de çok kilo aldırıyor dikkat edin.
Haticesmr Gulkkl canım.ayni şeyleri yaşadım ilk hamilelligimde 26 27 kilo aldım ama o kadar yemiyordum psikolojim bozulmuştu artık doğumdan sonra o kadar hızlı gitti ki anlatamam çoğu odemmis meğerse son 8 kilom kalmıştı tam 1 yaşına girdi oğlum 3 kilo fazlam kaldı bu arada diyet yapmadım emziriyorum diye daha.cok yedirdiler emzirirken çok dikkat et hamilelikte alınanlar veriliyor ama emzirirken alınanlar verilmiyor canım şimdi ikinci çocuğuma hamileyim 12 haftaligim 2 kilo aldım hemen ki.kusmam var istahsizligim var ve emziriyorim hala ona rağmen alıyorum bünye meselesi ödem bazı bünye de çok oluyor kafana takma hiç bu günlerinin tadıni çıkar bosver
Leman0134 Nese_krc bende 33+2 haftalık hamileyim 10 kilo aldım masaya oturunca hemen doyuyorum ama bir kaç saat sonra çok acıkıyorum o aralardada günde 1 elma 1 muz yiyorum o şekilde bebeğim kilosu 1 hafta önde gidiyor benim kilo alışım yavaşladı gibi geldi bana. Onlar çok abartıyorlar galiba
Gulkkl Nese_krc meyve vs. Dozunda yiyorum ama ekmek çok tüketiyorum.. doymuyorum gibi bir his oluşuyor içimde.. hata burada sanırım.. 🤭 veririm değil mi? İnşallah 🤲🏻 Yanıtınız için teşekkür ederim 💐
gezentianne YagmurZ Benim diyetisyenim günde 1-2 porsiyon öneriyordu. Mesela 1 porsiyon dediği 1 elma veya 1 portakal, yarım muz 🤣
sokomel YagmurZ günde 6 kere meyve yiyorsanız yarım muz, yarım elma, yarım portakal, yarım ayva vs bunları bir porsiyon gibi düşünün. 3 kere yiyorsanız da gün içine yayılmış şekilde bir muz, bir mandalina, bir elma fazla gelmez.
Zeyneptoprak Leman0134 30 kg aldım 23 kg verdim normal doğum yaptım 10 ayda verdim şimdi tekrar hamileyim
Pinkkk16161 38kilo ile hamile kaldım 20kilo aldım sezeryandan çıktığımda 6kilo gitti 3gunde bir kilom çok hızlı düştü daha sonra 40 çıkana kadar eski halime döndüm ama çok hastalandım hızlı kilo veriyo vücudum 2ci gebeliğim. Şimdide aynı 38kiloyla hamile kaldım 13şubatta 50kilo ile Doğuma giricem Doğumdan sonra kontrollü kilo vermeniz daha iyi bence bu Doğumdan sonra yine vitamin ben kan iğneleri olucam bacak ve koldan bünyem çünkü hemen yakıyo 😕
04052016mh Pinkkk16161 38 kilo ile mi hamile kaldınız ? Yanlış yazmış olmanız lazım 38 kilo olamaz 🤷🏽♀️😅
sinber Leman0134 kızımda 21 kilo aldım sezaryen doğdu 34.gün tartıldığımda 17 kilo vermiştim (49 ile hamile kaldım 70 le doğuma girdim )