Cnm bende de var hatta bu yüzden gebeliğim riskli, doktor heyet raporu verdi bana, dinleniyorum evde. Benim de 2.7-3 arası değişiyor sürekli. Ama 2.5 in altına düşünce risk artıyor diye biliyorum. Progestan ve proluton kullanıyorum ben ama öyle çok bi ağrım sızım yok. Bol bol dinlen cnm iyi geliyor...inşallah sağlıklı sıhhatli kavuşuruz bebişlerimize🙏🏻