asyaa15 beşik anne yanı olanlar sepet beşikten daha mantıklı bende sepetleri görsel olarak çok beğeniyorum ama kullanış açısından anne yanı olanlar çok daha iyi prego santa maria çok güzel tavsiye ederim ben ondan aldım 1000 lira aldım ama renk seçeneğine göre 850 liraya da var ve hatta bunu beğenirsen Görüntü ve kullanımı birebir aynısı (kalitesi hakkında hiç bir fikrim yok ama aynı gibiler) baby&plus e bebeğin kendi markası var anne yanı herşeyi aynı 650 yada 699 lira olması lazım