İlk gebeliğim cocuk odası için dolap ve beşik aldım dolabını annem yaptırdı ancak ileriyi düşünerek 4 kapılı 2 cocugun sıgabilecegi şekilde dolap yaptırdım 3000 tl ye suan biraz fazla olarak düşünen olabilir ama tekrar bi oda ve dolap düşünmücem evlenene kadar kullansın modundayım 😂 internetten de 1000 liraya uykuseti dahil beşik aldık tek yaptıgımız masraf bu kıyafet vs masraf yapmadım acıkcası kuzenimden kalan iyi kıyafetler vardı küçülen kıyafetleri hep saklamıştık sadece dolapa önem verdim