İlk 3 ay bulantıdan dolayı tiksinmediğim bişey neredeyse yok gibiydi 😄 4 ay bittiği halde beyaz ekmek ve çay kokusuna hala tahammül edemiyorum. 3 haftadır çılgınlar gibi turşu istiyo canım, ne kadar yesem de doymuyorum ama tuzlu olduğu için bu gidişe bi dur demem gerekiyor farkındayım 😥