Serciko çok teşekkür ederim çok güzel Bi bilgilendirme yapmışsınız. Rabbim bunu sağlıkla kucağınıza almayı nasib etsin inşallah. Bi daha böyle şeyler yaşanmasın yaşatmasın allahım. Benmde 11+3 şuan. 3 myom var kese yakınlarında değiller. Çok şükür Bi kanama faln d yaşamadım. Şuan büyüme falan yok takipteyiz.