11+5’teyiz iki gün sonra kontrolüm var çok gerginim çok endişeleniyorum, bir hafta geriden geldiği söylenmişti adet tarihime göre bu da biraz endişelendiriyor beni. sizler de böyle kaygılar var mı? Tüm hamilelik boyunca devam ederse nasıl baş edilir bilmiyorum.