ycllksa Ceylan123 anne yanı mutlaka.. çünkü park ytağında gitmediği yerler var . Ve size tavsiyem bebeğinizi tek bir yerde uyumaya alıştırmayın. Mecbur kalıp başka bir yerde yatmak zorunda kaldığınızda bebeğiniz yerini yadırgayacaktır.
M-o-r-58 Evita 5 aylıkken yanımda uyuyordu yataktan düşünce daha hiç yukarı almadım hep yerde yattı. O zamanlar park yatağın alt kısmına indirdim ama istemedi. Çok ağladı. Böyle devam ediyor. 13 aylık
Aysunblr Bende kararsız kaldım park yatak bez gıbı geldı kraftn vard 1000 lıraya gıt gel yasadım sonra anne yanı aldm park yatak basıtmıs gıbı geldi
Aysunblr Ceylan123 anne yanı besik aldm zatn puset var onla goturrm heryere park yatak cok kulnışlı guzl ama ben yanmda yatsın ddm uzmanlarda anenın kokusunu alması onmlı dyo onuda dusunerek anne yanı aldm allah hayırlarla yatırsın cocuklarımızı 🥰🥰🥰
Ftsctn_20 Ceylan123 park yatak hem uzun süre kullanirsin hemde işin bitince valiz gibi koyarsın kenara ayrıca gittiğin yere götürme avantajına da sahipsin. Ben prego marka aldım gayet kaliteli, kumaşı dokusu çok hoş umarım sorun yasmadan kullanırız.
Aysunblr Ozaman soyle tarıf edeym normal besık kenarı acılıyo kendı yatagınla birleştırıyorsun 6 ay yanında yatyo. Arama motoruna yanı besık meltem smart legno yazın onun mavisi aldıgım