HappyMotherbaby Ben de çok kararsızım eşimle bir türlü karar veremiyoruz düşündüğümüz isimler Dora arya duru asel Ayça ama en çok Dora üzerinde duruyoruz şimdide bakalım bu kararsızlık sonucu ne çıkıcak 🤔
gzemtum HappyMotherbaby nehir mila Alya bu isimleri bende çok beğeniyorum ama son zamanlarda Doğan bebeklerin adı muhakkak bunlardan biri onun İçin düşündürüyor beni
Aybikee HappyMotherbaby ayça çok güzel bir türkçe isim, kuzenimin adı olmasa ben de Ayça koyabilirdim🙂 Türkçe isim koymak kültürümüzü kaybetmemek adına önemli bence
mom44 GkeCanKaran eşim türk kökenli olduğu için çok istedi bide herkeste çok fazla olmasım kızımım adı dedi kırmadım bende yoksa melike istiuordum 😁 ama gökçrde güzel kişilik nasl bebeklikleri sakinmidir bilmem 😁
HappyMotherbaby mom44 eşler genelde hiç duyulmamış isimlerden yana gibiler kızlar benim eşimde kıyıdan köşeden bulup söylüyor hep 😂
GkeCanKaran mom44 bnce Gökçe ismi sakin ağır başlı kişilik olarak tanıdığım Başka Gökçelerde öyleydi ☺ Ee tabi aile yetiştirmesi çevrede etkili her insan için ☺
mom44 HappyMotherbaby valla eşşm bunu çok küçükken duymus birinde sora daha çocuk düşünmeden Rabbim bana bi kız nasip ederse gökçe koyacağım dedi unuttu sora melike fiyoduk 5 ay sora ben hatırlattım Gökçe kesinleşti 😁
HappyMotherbaby Sevilen isim görüldüğü gibi canım bu tarz bi tepki hoş değil bence güzel değil diyebilirsin