Sxbmd Kızlar merhaba.Yarın çatlatma iğnesinin 15 günü,bat 7 şubat,o da olursa,düzensizdir adetlerim.Yarın idrar testi yapmakta istiyoeum,yapmamakta,korkuyorum tek çizgi çıkacak diye.Her zamanki gibi sivilce çıkmış başka hiç bir belirti yok
imrangulll Sxbmd İdrar değil ama kan testinin kesin olucağını düşünüyorum. Benim bat'a 16 gün var evde testlerim ama yapmak istemiyorum sadece moral bozucu ve kesin değil. %80 adeti 3-4 gün geçince kesin sonuç verdiğine inanıyorum
aysemre67 Sxbmd canım ben yaptım silik gibi çıktı yada bana öyle geldi adette olmadım benimde 17.günüm
Kbra1213 Sxbmd Sxbmd bende iğneden sonra 15. Gün yapmıştım komşularımın zoruyla çok şükür ikinci çizgiyi gördüm adetime 4 gün vardı. Belirti vardı ama bende kasık ağrısı göğüste hassasiyet araba kullanırken kasislerden geçerken kasıklarımda sanki bir su balonu varmış gibi bir doluluk hissediyordum içim yanıyordu ve fazlasıyla ateş basıyordu inşallah sende görürsün çift çizgiyi 🤲 dualarım seninle
hava123 Sxbmd canım bence yap net cıkar diye dusunuyorum benim 12. Günüm iğnenin beta hcg 0,1 cıktı bugun yani yok ins senin vardır
Sxbmd imrangulll sende 16 gün daha da erken,test yapmasan iyi,bende beklerdim aslında adetimi,ama çatlatma iğnesi yaptırdığım için kalıyorum öyle
Sxbmd aysemre67 17 günü yapmadın mı test bi daha? Ben silik görsem hergün yaparım 😀 inşeAllah hamilesindir🤲
DiplomaliEvHanimi Bende femeranin 3.gunu bitti son 2gun. Sonra ultrasona girecem dualarinizi eksik etmeyin❤️
Sxbmd hava123 inşeAllah canım🤲 ama adetin gelmedikçe umut var bence 12 gün iğnenin etkisi geçmiş belki ondan negatif testin.İlk önce çizgi yok oluyor bildiğim kadarıyla
Marayy hava123 Sxbmd kızlar bu sabah yaptıgım testte hiç bir şey yoktu fakat akşam yaptıgım testte bir saat sonra silik bi çizgi çıktı ama olduğunu düşünmüyorum umutlanmıyorum belirtilerim de yok oldu aşılamanın 13 günü iğnenin 15 günü https://resmim.net/f/blfU0l.jpeg
Marayy hava123 allahtan umut kesilmez canım ama benim umudum artık kalmadı göğüslerim söndü çizgi gitti adetimi bekliyorum
Mevaaaa5555 Marayy seni çok görüyorum buralar da canım benim aynı benim gibisin rabbim sana bana ve tüm bebek isteyenlere tez zamanda nasip etsin inşallah umutsuzluk yok dua var sakın umutsuz olma 🥰🙏🙏🙏
Sxbmd Uadmr ben kullandım adetin 15 gününden 25 gününe kadar,yani 10 gün günde 1 defa,son 4 5 ay bu ilacı kullanıyorum zaten
Marayy Esraabulut sanmıyorum canım göğüslerim tas gibiydi söndü hep adet zamanı böyle oluyor hem olsa hemen çıkardı sonra neden çıktı anlamadım
Gizemmmmmmkync Marayy canım sabahtan git bi kan ver kesin sonucu alırsın bize de güzel haberler verirsin inşallahh